fredag 7 maj 2010

På söndag är skrovklädseln klar

Nu är klädseln klar till akter om röstjärnen samt att undersidan på sittbrunnen bara saknar en liten enkel bit. Det går rätt segt framåt men så plötsligt idag så insåg jag att jag snart är klar och äntligen kan börja med nåt roligare. Har varvat lite med en konstruktion av en box för huvudsäkring, huvudströmbrytare och minusplint men det blir ett separat inlägg.

Lägger in lite bilder på lite karate-limning från undersidan av sittbrunnen... De är några dagar gamla. Nu blir det ju såklart så att jag gör exakt samma moment två gånger (fast spegelvänt) och det måste vara ett kvitto på att man är en sann amatör när det blir så enormt mycket bättre andra gången. Då vill jag slita ner den första biten och göra om den - men jag har lyckats hindra mig själv hittills.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar